مونا خبیری

سوابق تحصیلی

مرتبه علمیسال اخذ مدرکرشته و گرایش تحصیلیدانشگاه
کارشناسی۱۳۷۱مترجمی زبان انگلیسیآزاد اسلامی تهران مرکزی
کارشناسی ارشد۱۳۷۵آموزش زبان انگلیسیتهران
دکتری۱۳۸۲آموزش زبان انگلیسیآزاد اسلامی علوم وتحقیقات

اطلاعات استخدامی

محل خدمتعنوان سمتنوع استخدامنوع همکاریپایه
(تنظیم نشده)عضو هیئت علمی(تنظیم نشده)(تنظیم نشده)(تنظیم نشده)

توضیحات

مشخصات شخصی:

  • مرتبه علمی:دانشیار
  • تاریخ تولد1349
  • محل تولد: تهران
  • ایمیل: mona.khabiri@iauctb.ac.ir

 مشخصات تحصیلی:

 

  • دکتری:

رشته: زبان انگلیسی      گرایش: آموزش زبان انگلیسی

سال اخذ مدرک: 1382    نام دانشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

  •  کارشناسی ارشد:

رشته: زبان انگلیسی      گرایش: آموزش زبان انگلیسی

سال اخذ مدرک:1375     نام دانشگاه : دانشگاه تهران

  • کارشناسی:

رشته: زبان انگلیسی      گرایش: مترجمی زبان انگلیسی

سال اخذ مدرک:1371     نام دانشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی                    

 

سمت های اجرایی:

  1. معاون دانشکده زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از سال 1381 لغایت 1383

 

  1. مدیر مسئول فصلنامه مطالعات زبان انگلیسی (دانشکده زبان های خارجی) از سال 1387 تا کنون
  2. عضو هیات مشاوران فصلنامه مطلعات انگلیسی دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی واحد علوم تحقیقات

 

تجربیات پژوهشی –دانشگاهی:

  1. داوری 15 مقاله برای چاپ در نشریات معتبر (علمی – پژوهشی) داخلی و خارچی
  2. راهنمایی و مشاوره بیش از 60 پایان نامه کارشناسی ارشد و بیش از 10 پایان نامه دکتری
  3. انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه طی 3 دوره
  4. چاپ 20 مقاله پژوهشی در نشریات علمی- پژوهشی (4 مقاله) و نشریات بین المللی
  5. ارائه مقاله پژوهشی در 10 کنفرانس ملی و بین المللی در کشور های انگلستان، کره جنوبی، تایلند و چین

 

عناونی برخی از مقالات منتشر شده در نشریات ملی و بین المللی:

 

  • The comparative effect of cooperative learning and critical thinking on EFL learners’ writing
  • The Comparative Effect of Short Stories and Task-Based Reading on IntermediateEFL Learners’ Reading Comprehension
  • The Comparative Effect of Non-Task and Provide-A-Model Preparation Activities on EFL Learners’ Vocabulary Retention
  • The Effect of Teaching Critical Reading Strategies on EFL Learners’ Vocabulary Retention
  • The Relationship between Peer Assessment and the Cognition Hypothesis
  • A Collaborative Approach to Autonomy: Does it Improve EFL Learners’ Oral Proficiency?
  • The Effect of Discourse Analysis-Based Instruction on Iranian EFL Learners’ Reading Comprehension
  • Mobile-Enabled Resources Available To Iranian EFL Learners

زمینه های پژوهشی:
 

 تربیت معلم ، آموزش کار محور، تفکر انتقادی و فراگیری زبان، یادگیری توام با همکاری

  سوابق آموزشی:

  1. عضو هیات علمی دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی 
  2. تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از سال 1388 تا کنون
  3. تدریس در دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران
  4. تدریس در دانشکده هواپیمایی کشوری